Frustration og taknemmelighed

Lidt tanker her fra en grå mandag

Lige i dag er jeg ramt af frustration over vores situation. Frustration over ikke at lave det jeg elsker. Mere end 3 måneder er gået nu uden at kunne arbejde. Frustration over ikke at kunne gøre en forskel, når jeg ved hvor mange der har brug for det. Frustration over ikke at kunne bruge mine fine lokaler, ikke at se mine kollegaer og ikke at have en ”normal” hverdag.

Til gengæld er det også her jeg bliver ”ramt” af taknemmelighed. Taknemmelig for, at jeg har mit drømmejob, og virkelig mærker savnet nu. Taknemmelighed for alle de klienter der både ringer og skriver, og ikke mindst booker tider fremadrettet. Der er lys forude, og jeg har noget at lave når vi får lov at åbne igen. Det betyder virkelig noget at mærke man er savnet.

Der er med garanti mange af jer derude der kan genkende lignende frustrationer i denne tid. Prøv at vende det om. Er der en frustration, så er der også en glæde eller måske endda taknemmelighed. Der er noget vi savner eller måske mangler.

En dag som i dag, kunne jeg vælge at blive i ”offer-rollen”, at have ondt af mig selv, skyde skylden på alle andre osv. osv.. Energien bliver bare for tung, og den grå mandag bliver endnu mere grå. For mig hjalp det at skrive det ned. Pludselig kunne jeg se hvad min frustration egentlig handler om. Jeg savner mine klienter, jeg savner at arbejde, jeg savner min hverdag.

Jeg kan ikke gøre noget ved det lige nu, andet end at sole mig i min taknemmelighed for det der venter lige om hjørnet. I skrivende stund er jeg stadig i tvivl om vi overhovedet får lov at åbne den 6/4-21. Men hvad jeg ikke er i tvivl om er, at JEG GLÆDER MIG meget til at komme tilbage og at JEG SAVNER JER!

Hov, der var vist lige en solstråle der ramte mig 😎 Tag en god dag derude, både i dag, i morgen og i overmorgen, og husk at dyrke glæden frem for frustrationen.

Læs mere

Social og stress

Det er svært at være social i disse tider hvor næsten alt er lukket, og vi kun må se et begrænset antal mennesker, er der rigtig mange der er lidt triste. Det gør noget ved os, ikke at være en del af noget socialt, ikke at være en del af et sammenhold.

Flokdyr er sociale

Vi mennesker er flokdyr. Vi har brug for nogen at spejle os i, eller gøre det samme som. F.eks. hvis man sidder og ser et teaterstykke. Nogen begynder at klappe, og så klapper alle. Det kan være en der går over for rødt, hvorefter flere går efter eller i hvert fald lige overvejer det. Vi har brug for at være en del af flokken.

Stress og immunforsvar

Er vi ikke en del af flokken, kan vi faktisk blive stressede. Stress sætter sig i kroppen. Det kan være hovedpine, uoplagthed, træthed, ked af det, nedsat immunforsvar – hvilket vi slet ikke ønsker i disse tider. Det kan også være smerter i muskler og led.

Hvad kan du gøre ved det?

Snak, grin, gå tur!

Sig det højt – sig at du keder dig, at du føler dig ensom, er ked af det eller hvordan du nu har det. Mange kan have tendens til at holde det for sig selv. Tror måske at alle andre har det fint, eller også har de i hvert fald nogen de kan se. Men hvad nu hvis andre har det som dig? Hvorfor ikke lige tage telefonen og ring op, få snakket, grinet og måske beklage dig lidt over situationen. Det giver luft for alle. Måske skal du spørge om vedkommende vil gå en tur. Alle har også godt af frisk luft og lidt motion.

Ring bare

Det kan kræve lidt mod at ringe op til en anden. Efterhånden bliver det mere og mere sjældent vi ringer. Det er nemmere lige at sende en besked eller skrive en mail, men det er ikke det samme. Få talt sammen – evt. på en gåtur, hvis det er muligt.

Bestil tid til behandling allerede nu

Jeg glæder mig til at blive rigtig social igen, og ikke mindst at kunne starte arbejde, og møde alle jer skønne klienter igen.
Du kan allerede nu bestille tid til behandling på https://norling.onlinebooq.dk/ Jeg er sikker på at der bliver rift om tiderne, så snart vi må åbne igen.

Læs mere

Styrk immunforsvaret

Zoneterapi og vitamintilskud

Vi går vinteren i møde, og dermed sæson for influenza, forkølelse og i år ikke mindst corona-virus. I stedet for at krydse fingre for, at du ikke bliver smittet, kan du selv gøre noget for at opbygge dit immunforsvar.

Vitamintilskud

D Vitamin – styrker dit immunforsvar markant. Herudover er det bl.a. med til at forebygge kræft, leddegigt, sclerose og hjerte-karlidelser. Vi har brug for op mod 100 mcg dagligt. Overdosering er sjælden, men kan ske ved indtagelse langt over 250 mcg. dagligt over længere tid.

C Vitamin – en stærk antioxidant der styrker immunforsvaret kraftigt. Herudover er det bl.a. med til at forebygge kræft, aldring (bindevæv), styrker slimhinder, hud og øjne. Til optimering af immunforsvaret har vi brug for 1000 mg. dagligt. C vitamin er vandopløseligt, og vi vil derfor tisse evt. overskydende C vitamin ud.  

Selen – endnu en antioxidant der styrker immunforsvaret. Herudover forbygger det bl.a. kræft og hjerte-karsygdomme. Vi har brug for 100-200 mcg. dagligt. Overdosering kan ske ved indtagelse af over 400 mcg. dagligt over længere tid.

Fiskeolie – antiinflammatorisk, og styrker herved dit immunforsvar. Herudover forbedrer det hukommelsen og indlæringsevnen. Godt for hjerte-kredsløb. Virker blodfortyndende. Vi har brug for 2000 mg. dagligt.

Probiotika – også kaldet mælkesyrebakterier. Styrker tarmfloraen og dermed immunforsvaret. Masser af undersøgelser viser, at 70% immunforsvaret sidder i tarmene. Herudover forebygger det bl.a. allergi, autoimmune sygdomme, tarmsygdomme osv. 1-2 kapsler dagligt.

Kost og motion

Det er selvfølgelig også vigtigt at få en god og sund kost. Gerne antiinflammatorisk, som bl.a. består af masser af det gode fedt, så som olivenolie, avokado, mandler, kerner osv. Mindsk indtag af sukker, hvidt brød og hvid pasta mv.

Motion er vigtigt for vores immunforsvar – 30 minutters gang dagligt.

Zoneterapi

Zoneterapi er genialt til at effektivisere dit immunforsvar. Med zoneterapi får du en indvendig rengøring og udrensning af dit system. Fordøjelsen optimeres, lymfesystemet stimuleres til en bedre udrensning, kredsløbet forbedres og din krop får de bedste vilkår for at komme i balance. Med zoneterapi beroliges nervesystemet, endorfinerne aktiveres og du vil få en følelse af velbehag og afslappethed.

Ansvar

Frem for at gå at være bange for eksempelvis corona-virus, så gør noget selv for at forebygge. Kombinationen af zoneterapi, vitamintilskud, sund kost og motion giver din krop de bedste muligheder for at styrke immunforsvaret og dermed mindske risikoen for at blive syg.

Det er dit ansvar og du kan selv gøre noget for at forebygge.

Kontakt

Bestil tid til zoneterapi allerede nu hos Rest-Room by Norling. Gør noget godt for din krop!

Husk at Sygeforsikring Danmark giver tilskud til zoneterapi, ligesom alle andre sygeforsikringer også giver tilskud til zoneterapi.

Bestil tid på https://norling.onlinebooq.dk/ eller ring på 71 70 79 59 for at høre mere.

Læs mere

Hvad kropsterapi kan

Jeg er blevet mere kropsbevidst

I denne uge har jeg haft et par klienter der har sagt ”det er som om, at jeg er blevet meget mere bevidst om min krop”. Det er jo lige det, kropsterapi kan – skabe bevidsthed. Jo mere bevidste vi bliver, des mere får vi taget os selv i mindre hensigtsmæssige mønstre.

Skuldrene oppe om ørerne

Kender du f.eks. det at køre af sted på cyklen med skuldrene helt oppe om ørerne? Måske er der lidt modvind eller det er koldt, eller måske er det bare ren og skær vane. Tænk over det næste gang du cykler, slap af i skuldrene. Tag evt. lige et par dybe vejrtrækninger inden du kører af sted. Det kan også være, når du løber, sidder ved computeren eller andet. Ofte kommer vores ”skavanker” af nogle vaner vi har fået lavet os.

Bevidstheden om hvordan vi har det i kroppen er første skridt til at ændre et mønster, som vi sikkert slet ikke har tænkt over før.

Behandling med kropsterapi

Når jeg behandler med kropsterapi, kommer jeg gennem hele kroppen. Der hvor der er spændinger fører jeg din bevidsthed hen. Med tryk, pulsering, vejrtrækning og evt. stræk. Jeg spørger lidt ind til dine mønstre, og ofte bliver det en aha-oplevelse. Kombinationen af, at vi får løsnet dine spændinger rent fysisk og du samtidig bliver opmærksom på dine mønstre, gør en kæmpe forskel. Kropsterapi er et samarbejde mellem dig og mig. Jeg kan sagtens gøre dig fri for spændinger, men går du tilbage til dine gamle mønstre, vil spændingerne komme igen. Så vi begge skal arbejde for, at du får det godt igen. Du vil sikkert også føle det som en tilfredsstillelse at du selv kan gøre noget for at løse dit problem.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål eller vil høre mere er du altid velkommen til at kontakte mig på e-mail: norling@rest-room.dk eller på telefon 71 70 79 59.

Du er selvfølgelig også velkommen til at booke tid til behandlinghttps://norling.onlinebooq.dk/

Læs mere

Klinikken har åbent igen

Klinikken holder begrænset åbent den næste tid. Dvs. der er ikke så mange tider som vanligt, da jeg skal følge sundhedsstyrelsens retningslinjer for at mindske smittefaren for Coronavirus.

Tilmeld dig endelig ventelisten med hvilken dag og tidspunkt du kan komme, så vender jeg tilbage til dig.

Finder du en tid i min kalender ringer jeg dig op dagen før aftalen, og bekræfter aftalen endeligt.

Jeg tager følgende forholdsregler:

– Jeg spritter ekstra af og vasker hænder som vanligt
– Jeg skifter lagen og håndklæde efter hver behandling som jeg plejer
– Jeg gør grundigt rent mellem behandlingerne
– Jeg holder lukket, hvis jeg føler mig det mindste syg

Jeg forventer følgende af dig som klient:

– Du melder afbud, hvis du er det mindste syg eller hvis der er Coronavirus i din familie
– Du vasker hænder, når du kommer ind i min klinik
– Vi kan desværre hverken give hånd eller kramme

Du kan booke tid her: https://norling.onlinebooq.dk/, ringe/sende sms til 71707959, eller sende en email til norling@rest-room.dk.

Glæder mig til at se dig igen.

Læs mere

Kroppen snakker – sygdom

Kroppen har været stresset for længe

Når du oplever sygdom, har din krop været stresset for længe og dit immunforsvar er dermed sat på prøve. Stress er mange ting i denne forbindelse. Der er den helt gængse stress, hvor vi har for meget om ørerne. Så er der kemisk stress af kroppen, hvor vi simpelthen bliver syge af det medicin vi får, eller måske sølvplomber i tænderne. Psykisk stress, hvor følelserne er i klemme, bekymringer, sorg, vrede eller lignende. Til sidst nok den slags stress som rigtig mange kroppe bukker under for, nemlig vores kost og livsstil. Vores kost er som den benzin vi fylder på bilen. Som bekendt kører bilen ikke, hvis ikke vi fylder det rigtige på. Det gør vores krop heller ikke. Vores krop kører som regel bare lidt længere på literen inden den for alvor siger stop og der opstår sygdom.

Eksempler på sygdomme

En sygdom som diabetes II ved vi opstår af forkert livsstil. Højt blodtryk kan også være betinget af både kost og daglig stress. Blodtryksmedicin kan give væske i benene. Det kan også være, at du ofte lider af halsbetændelse. Betændelsestilstande i kroppen kan handle om at du er vred, ked af det, noget er betændt. Når vi taler hals, er det ofte noget man ikke får sagt, eller får sagt fra. Samtidig er halsen bindeled mellem hoved og krop, og måske er det svært for dig at komme ned og mærke kroppen. Noget er betændt i den forbindelse. Ligesom du kan få en klump i halsen, når du er stresset. Du har fået lavet en blokering mellem hovedet og kroppen.

Hvad kroppen fortæller om sygdom

Om du så får diabetes II, højt blodtryk, væske i benene, halsbetændelse eller en klump i halsen, så prøver kroppen af fortælle dig noget. Noget skal ændres, du skal til at tage ansvar for at få det bedre (hvis du vil). Få jagtet din sygdom væk eller bare få formindsket symptomerne.

Jeg hører tit at klienter siger ”jamen det er arveligt, min far har også diabetes”. Det er rigtigt at vi har arvelige belæg for nogle sygdomme, men det er jo ikke ensbetydende med at vi skal fodre sygdommen. Dvs. hvis du har diabetes i familien bør du nok endnu mere tænke over din livsstil. Det er ingen undskyldning at det er arveligt, tvært imod. Du kan gøre noget ved det.

Træk vejret og find ud af hvad du kan gøre for at få det bedre

Som de fleste snart ved så sidder immunforsvaret i tarmene. Så uanset hvad du fejler, så er kosten umådelig vigtig, og livsstilen i det hele taget. En god vejrtrækning giver næring til vores celler. Lav dig selv nogle rutiner, hvor du lige tager 3 dybe vejrtrækninger.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål eller vil høre mere er du altid velkommen til at kontakte mig på e-mail: norling@rest-room.dk eller på telefon 71 70 79 59.

Du er selvfølgelig også velkommen til at bestille tid til behandling på https://norling.onlinebooq.dk/

Læs mere

Kroppen snakker – symptomer

Symptomer når du overskrider dine grænser

Når du får diverse symptomer, snakker kroppen. Den fortæller dig at der er noget du måske har overhørt, eller nogle grænser hos dig selv du har overskredet. Det kan være, at du ikke lige har fået sagt fra i en given situation, eller bekymringer om noget du skal sige.

Eksempler på kroppens symptomer

Et eksempel kan være, at du får ørepine eller mister hørelsen kortvarigt. Hvad er det du ikke vil høre? Måske har du hørt på noget i længere tid, som du ikke vil høre, og hvor du ikke får sagt fra. Dine grænser er overskredet, men du har svært ved at udtrykke det. Det kan også være, at du skal til et vigtigt møde hvor du skal sige noget svært, og så pludselig forsvinder stemmen. Det oplevede jeg selv, da jeg skulle sige mit tidligere job op. Underlig fornemmelse lige pludselig ikke at kunne sige noget. Men det var også virkelig svært for mig, så det giver så god mening.

Bekymringer kan give symptomer. Hvis du f.eks. står over for at skulle sige noget der er svært, kan et symptom være at du får en knude i maven, hjertebanken eller hvis du skal sige noget spændende kan det være du får sommerfugle i maven.

Kroppen snakker ofte til dig med symptomer, både når der er noget positivt, men ikke mindst hvis der er noget du bekymrer dig over. Om det så er bevidst eller ubevidst. Kroppen snakker på alle måder. Du er måske allerede nu kommet i tanker om nogle eksempler fra dig selv, hvor din krop har givet lyd fra sig. Øv dig i at høre efter hvad den siger til dig.

Find ro til at lytte

Roen til at lytte efter hvad kroppen prøver at fortælle dig, får du bl.a. ved den gode vejrtrækning. Lav dig selv nogle rutiner – gerne flere gange om dagen, hvor du lige tager 3 dybe vejrtrækninger. Helt ned i maven og helt op i brystet.

Jeg synes det er virkelig interessant at finde ud af hvad kroppen prøver at fortælle, både hos mig selv og ikke mindst hos mine klienter. Måske kan det også blive interessant for dig, selv at kunne gennemskue din krops signaler. Min erfaring er i hvert fald, at så snart jeg bliver bevidst om mine symptomer, så forsvinder de hurtigt igen. Det samme oplever jeg hos mine klienter.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål eller vil høre mere er du altid velkommen til at kontakte mig på e-mail: norling@rest-room.dk eller på telefon 71 70 79 59.

Du er selvfølgelig også velkommen til at booke tid til behandlinghttps://norling.onlinebooq.dk/

Læs mere

Kroppen snakker – smerter

Kroppen er stresset eller overanstrengt

Jeg tror at lige gyldig hvilke smerter vi oplever, så er det kroppen der snakker. Når vi får smerter, er kroppen stresset – måske overanstrengt. Du har sikkert fået flere signaler inden det kom til deciderede smerter, men dem har du måske valgt at overhøre. Det kan også være at du slet ikke har hørt dem, fordi du har haft for travlt med det du gør.

Jeg støder f.eks. tit på klienter der er meget fokuserede på, at de skal være i form og røre sig en hel del. Man skal røre sig, og motion er godt. Men alt med måde – måske kan kroppen ikke længere det den har kunnet.

Et eksempel på kroppens signaler

Et eksempel kan være en der skal gå langt hver dag, eller træne hver dag. Pludselig siger ryggen fra. Når jeg spørger ind til disse klienters forløb, hører jeg ofte: ”jo, jeg har haft ondt i hoften, lænden, uro i benene hver aften i længere tid, men jeg kunne jo stadig godt gå/træne om dagen”. Her har kroppen i virkeligheden forsøgt at fortælle noget flere gange, men er ikke blevet hørt, og så ender den med at sig helt fra. Ofte mærker mange til en start kun symptomerne om aftenen eller når de er i ro. Det er fordi, at når der er ro, har vi tid til at høre hvad kroppen siger. Når kroppen først har sagt helt fra bliver pausen lang, for nogle meget lang. For nu skal kroppen virkelig til at reparere. Kroppen er genial og restituerer sig selv, men det kræver at den får de rette vilkår til det.

Ingen bevægelse giver også problemer

Det kan også være den anden vej, at kroppen brokker sig fordi den ikke bliver brugt. Et eksempel kan være en skulder der pludselig sætter sig fast/bliver frossen eller bare smerter. Det sker tit ved en forkert bevægelse, løft eller lignende, men i virkeligheden er det startet meget før. Der hvor du har besluttet (ofte ubevidst), at det ikke er vigtigt at bevæge dine skuldre. Hvor tit svinger du armene rundt, eller roterer dine skuldre? Hvis dette sker jævnligt, vil kroppen ikke brokke sig så voldsomt fordi du lige laver en forkert bevægelse.

Træk vejret og find ro

Så for lidt og for meget. Det gælder om at finde den gyldne middelvej, og ikke mindst at lytte når kroppen snakker. Roen til at lytte efter får du ved den gode vejrtrækning. Lav dig selv nogle rutiner – gerne flere gange om dagen, hvor du lige tager 3 dybe vejrtrækninger. Helt ned i maven og helt op i brystet.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål eller vil høre mere er du altid velkommen til at kontakte mig på e-mail: norling@rest-room.dk eller på telefon 71 70 79 59.

Du kan selvfølgelig også bestille tid til behandling på https://norling.onlinebooq.dk/

Læs mere

Zoneterapi hos Rest-Room.dk

Zoneterapi er ikke bare zoneterapi

Zoneterapi hos mig er ikke bare zoneterapi med tryk på specifikke punkter. Jeg bruger de værktøjer, jeg finder nødvendigt for at give dig den bedste oplevelse og hjælpe din krop på vej i forhold til din problematik. Om det så er stress, fordøjelsesproblemer, ondt i ryg, skulder eller andet, så finder vi sammen den perfekte løsning til dig.

Psyken spiller ofte ind

En zoneterapeutisk behandling hos mig er ofte kombineret med kropsterapi, nerverefleksologi og/eller øreakupunktur.
Herudover taler vi om hvad der kan forårsage dine problematikker. Det kan handle om nogle mønstre du har i din hverdag rent fysisk, men også psyken kan spille en stor rolle i forhold til skavanker.
Jeg går meget ind for at finde årsagen til problemet, frem for at symptombehandle. Det kræver ofte også en indsats af dig som klient.

Kort om kropsterapi

Kropsterapi er dybdegående og pulserende massage af hele kroppen, med fokus på kropslige sammenhænge, og ikke mindst psykiske sammenhænge.

Kort om zoneterapi

Zoneterapi er tryk og massage under/på fødderne, hvor hele kroppen med organer, muskler, nerver osv. er repræsenteret. Så her arbejdes også med hele kroppen via fødderne.

Kort om nerverefleksologi

Nerverefleksologi er statiske tryk under/på fødderne. Der findes over 100 punkter, som repræsenterer alle nerver i hele kroppen. Tryk på et nervepunkt giver ofte øjeblikkelig virkning i kroppen.

Kort om øreakupunktur

Øreakupunktur er nåle eller plastre med magnetkugler, der bliver sat på specifikke punkter på ørerne. Disse punkter repræsenterer ligeledes hele kroppen.

Holistisk arbejde

Jeg arbejder altid holistisk med kroppen med det ene eller andet værktøj, og gerne i kombination.
Hvis jeg hjælper dig hen mod årsagen til din problematik, er du så klar til at arbejde lidt selv også?
Hvis ja, så er du kommet til det rigtige sted.

Kontakt

Du kan booke tid til behandling på https://norling.onlinebooq.dk/ og så finder vi sammen ud af hvilken behandlingsform vi tager udgangspunkt i når du kommer.
Eller du kan ringe eller skrive, så finder vi på forhånd ud af hvilken behandlingsform der er rigtig for dig.
E-mail: norling@rest-room.dk – Tlf.: 71 70 79 59.

Læs mere

Korrekt vejrtrækning

En korrekt vejrtrækning er vigtig. Vejrtrækningen giver næring til cellerne. Vores celler lever af ilt, og omkring 90% af vores energi kommer fra vejrtrækningen. Hvis ikke vi har fri passage helt ned i maven og helt op i brystet, så er det vi kan få skavanker i bevægeapparatet, i vores organer, som eks. kan fordøjelsen blive påvirket og ikke mindst mentalt, så som stress.

Vil du have lidt mere overskud, mindre stress og øget koncentration, så er det bare i gang med at øve den gode vejrtrækning.

Uhensigtsmæssige vejrtrækningsmønstre

Desværre er der mange af os der får tillagt os selv uhensigtsmæssige vejrtrækningsmønstre gennem livet. Det kan der være mange grunde til. F.eks. har vi en tendens til at trække skuldrene op om ørerne, når vi har lidt for meget at se til. Når det sker, er det meget svært at trække vejret helt ned i maven, og vejrtrækningen bliver mere og mere koncentreret i brystet. Ofte ender vi med at trække skuldrene op ved hver vejrtrækning – altså bruge skulder- og nakkemuskulatur til at trække vejret. Konsekvensen af det kan blive problemer i bevægeapparatet.

Sådan er en god vejrtrækning

Hvis du tager en dyb indånding gennem næsen og giver slip i udåndingen gennem munden, så slipper du muskelspændinger og skuldrene kommer ned på plads. Med at give slip i udåndingen mener jeg, ligesom når du smider dig i sofaen efter en lang dag – og suk gerne.

Der er mange andre måder at trække vejret på.

En stille vejrtrækning ind gennem næsen og ud gennem næsen beroliger hele nervesystemet.

En dyb vejrtrækning ind gennem munden og ud gennem munden masserer bl.a. vores organer, og er derfor rigtig god for fordøjelsen og dermed immunforsvaret.

Min erfaring er, at det ikke er en selvfølge at kunne trække vejret frit. De fleste af mine klienter, som kommer med den ene eller anden skavank eller stress, får rigtig meget ud af at øve vejrtrækningen.

Øv dig i at trække vejret

Måske har du allerede skavanker, eller måske har du bare lyst til at forebygge og få ro i kroppen.

Jeg vil anbefale, at du hver dag tager mindst 3 dybe vejrtrækninger. Det er op til dig, hvordan du helst vil øve vejrtrækningen – gennem næse/mund. Det vigtigste er bare at du trækker vejret i et ”flow”. Ned i maven – op i brystet. Beslut dig for faste tidspunkter på dagen, hvor du skal trække vejret. Det kan f.eks. være når du ligger i sengen om aftenen, eller sidder ved din morgenkaffe. Lad det blive en vane. På et tidspunkt vil du trække vejret dybt helt pr. automatik.

Har du brug for at blive guidet i vejrtrækning eller andet, så book tid til kropsterapihttps://norling.onlinebooq.dk/ Jeg vil glæde mig til at se dig.

Læs mere

Adresse

Rest-Room by Norling

Øresundsvej 124

2300 København S

Åbningstider

Mandag11.00 - 17.00
Tirsdag09:00 - 16:00
Onsdag09:00 - 16:00
Torsdag09:00 - 17:00
Fredag09:00 - 16:00

Find vej til klinikken

×

Menu

Book tid

Ring op

Kontakt

Find vej